MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Profesjonalna obsługa trudnego klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Zadaniem sprzedawcy jest zainteresowanie się każdym klientem, który wejdzie do sklepu. Powinien służyć mu pomocą, radą. Wiemy, że do różnych punktów sprzedaży przychodzą różni kupujący. Sposób, w jaki obsłużymy klienta, musi być dostosowany do jego indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Nie należy stosować jednakowego stylu obsługi do wszystkich. Rozwiązaniem jest indywidualizacja obsługi, czyli traktowanie nabywcy w sposób indywidualny. Indywidualizacja świadczy o wysokiej kulturze obsługi. Często jest czynnikiem decydującym o wyborze sklepu przez kupujących. Ale sprzedaż nie zawsze należy do łatwych. Często sprzedawcy mają do czynienia z tzw. Trudnym klientem. Niniejsze szkolenie zawiera w swojej treści zagadnienia prezentujące: jak obsłużyć i nad czym warto zastanowić się, kiedy obsługujemy trudnego klienta. Szkolenie rozpoczniemy od zastanowienia się nad problemem utraty klienta. Powodów utraty może być wiele: zaczynając od złej obsługi, po złe wykonanie produktu. W tym punkcie zostanie zaprezentowana ich mnogość.

Czy obsługując klienta zadaliśmy sobie pytanie na czym polega profesjonalna obsługa klienta? Wymienimy i omówimy na szkoleniu takie aspekty jak:

- wiedza i umiejętności techniczne

- nastawienie

- umiejętność komunikacji

- cechy osobowości sprzedawcy/obsługi

Zatrzymamy się w kolejnym punkcie nad problemem błędów popełnionych w kontakcie z klientem. Zdefiniujemy profil kandydata na klienta, jak również wykonamy szereg ćwiczeń dot. reakcji na odmowną odpowiedź klienta.

Podczas szkolenia zaprezentujemy elementy pozytywnego i negatywnego doświadczenia w obsłudze. Udział w 2-dniowych warsztatach pozwoli Uczestnikom na poprawę własnych kontaktów, przez co mogą stać się ekspertami w obsłudze klienta.


Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zaprezentowanie Uczestnikom jak profesjonalnie obsługiwać trudnego klienta. Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia osób pracujących w działach obsługi klienta. 

Cel edukacyjny szkolenia:

- poznanie mechanizmów profesjonalnej obsługi trudnego klienta

- trening umiejętności rozmowy z trudnym klientem

- zdobycie praktycznej wiedzy dotyczącej pro-klienckiego modelu obsługi

- trening umiejętności reagowania na odmowę klienta

- stworzenie i rozwijanie umiejętności aby zostać ekspertem w obsłudze klienta



Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku obsługi klienta, doradcy klienta w firmach, podmiotach gospodarczych. Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta. Grupą docelową szkolenia mogą być przede wszystkim pracownicy, którzy kontaktują się z klientem bezpośrednio, lub telefonicznie. Konsultanci klienta, nowi pracownicy jak również pracownicy, którzy mają jako pierwsi kontakt z klientem tacy jak magazynierzy, recepcje, sekretariaty, sklepy, portierzy. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych.  


Program

Po szkoleniu Uczestnik:

- ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zasad obsługi trudnego klienta

- nabywa praktyczne umiejętności rozmowy, prowadzenia komunikacji, zachowania się, postawy w obsłudze trudnego klienta

Ponadto szkolenie ma na celu rozwój Uczestnika, aby stawał się ekspertem w dziedzinie obsługi klienta.


Certyfikaty

tak, zaświadczenie imienne

Prowadzący

Pani IWONA - od 16 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.

W latach 1997-2001 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu.

Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej w zakresie organizacji, pracowni administracyjno-biurowej.

Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty.

W 2010 roku otrzymała akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego przez Starostę Gostyńskiego.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.

    Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów. 

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Obsługa klienta i techniki sprzedaży

Akademia handlowca

Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Pracownik administracyjno - biurowy

Obsługa sekretariatu i biura

Planowanie i organizowanie pracy własnej

Telemarketing

Techniki sprzedaży

Profesjonalna obsługa klienta

Doskonalenie procesu sprzedaży

Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie

Negocjacje i metody wywierania wpływu

Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi

Profesjonalne prezentacje

Skuteczny menedżer

Zarządzanie wizerunkiem firmy

Skuteczna komunikacja interpersonalna

Harmonogram

Dlaczego tracimy Klientów?

Profesjonalna obsługa Klienta:

- wiedza i umiejętności techniczne

- nastawienie

- umiejętność komunikacji

- cechy osobowości sprzedawcy/obsługi

Pro-kliencki model obsługi

- elementy pierwszego wrażenia

- błędy w kontakcie z klientami

Definiowanie profilu kandydata na klienta

Reakcja na odmowną odpowiedź klienta

- dlaczego klient odchodzi?

Poziom obsługi klienta:

- poziom obsługi klienta a pozytywne doświadczenie obsługi

- poziom obsługi klienta a negatywne doświadczenie obsługi

Jak zostać ekspertem w obsłudze klienta:

- poprawa jakości kontaktów z klientem

- nastawienie do klienta

- doskonała obsługa klienta

- czy sprawdzam się w pracy

- otoczenie w pracy

- odpowiedzialność za słowo dane klientowi

- zmiana nastawienia w obsłudze klienta

- udzielanie informacji klientowi


Informacje organizacyjne

Szkolenie trwa – 14-16 godzin dydaktycznych

Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.

Uwaga promocja:

Podana cena jest ceną brutto. Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.

Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl

Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej.


Informacje podstawowe

Cena: 1480 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem Pobierz ofertę/formularz zamówienia

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska